Thomas a Gőzmozdony-wiki
Advertisement

Spencer az áramvonalas mozdony

Spencer egy letisztult, nagyképű, áramvonalas mozdony, akit a Boxford herceg és hercegnő magántulajdonban tart. Gazdáival rendszeresen ellátogat Sodor szigetére.

Biográfia

Első Sodorban tett látogatása során Spencer Boxford hercegét és hercegnőjét egy Sodor körüli útra vitte. Figyelmen kívül hagyta Gordon figyelmeztetéseit a víz felvételére, és így kiszaladt a dombjára; azonban az esetet egy szivárgó gőzösnek vádolta, és Gordon-ra kellett hagyatkoznia, hogy Maron-ba vigye.

Következő látogatása alkalmával Spencer kihívta Edward-ot egy versenyre, és ennek többségében megőrizte a vezetést. Azonban hiába aludt el, miközben a herceg és a hercegné megálltak fényképezni, és elveszítették Edward-ot, aki először a nyári ház ágára került.

Spencer azóta versengést alakított ki Thomas-al, utóbbi gyakran megpróbálta felülmúlni Spencer-t - nagyrészt sikertelenül.

Spencer nagyon arrogáns, sznob, önző, nagyszerű és pompás, és úgy gondolja, hogy meghaladja az olyan könnyű feladatokat, mint a tolatás. Nagyon büszke a sebességére, az egója messze meghaladja még Gordon és James hasonlatait is. Állandó ellentéte miatt a mozdonyok mind utálják őt, főleg Thomas és Gordon. Amikor a nyaralót jött építeni, Spencer nagyon orrosnak, alattomosnak, engedetlennek és meglehetősen elhanyagoltnak bizonyult, és hajlandó volt feladni munkáját azért, hogy kicsinyes bosszút álljon Thomas-on.

Advertisement