Thomas a Gőzmozdony-wiki
Advertisement

Lady egy mágikus mozdony, akit a "Thomas és a Mágikus Vasút"-ból láthattunk először, és a "Teljes Gőzzel Előre!" című filmben láthattuk utoljára. Ő volt a legelső nőstény mozdony (a gőzösöknél).

Biográfia

Lady

A "Thomas és a Mágikus Vasút" -ban Burnett Stone volt a tulajdonosa. Burnett őrizte őt a gonosz Dízel 10-től, mivel egyszer már Dízel elkapta őt, és darabokra zúzta. Burnett később elvitte megjavítani. Lady különleges Wales-i szénnel működik, úgy mint Henry (mivel egyszer Henry különleges Wales-i szenével megrakott vagonja bekerült a mágikus vasútba, Burnett és Lily azzal a szénnel rakták meg Lady-t). A filmben Dízel 10 elkezdte üldözni őt Thomas-al együtt, de a két gőzös könnyen megúszta a veszélyt.

Érdekességek

  • Lady a televíziós sorozat első normál nyomtávú gőzmozdonya, amelyet nem Rev. W. Awdry talált ki.
  • Ő volt az első női gőzmozdony, akit bemutattak a televíziós sorozatban, és a harmadik női mozdony összességében, az első Daisy, a második pedig Mavis volt. Később a 7. évadban Emily volt a második női gőzös.
  • Lady eredeti szinkronhangja Britt Allcroft volt, aki a televíziós sorozat írója volt.
  • Lady-t nem használták fel többé a sorozatban, a sípját felhasználták Millie sípjához. Tévedésből Hiro-nak használták fel újra, de a Kaland a Ködfátyol Szigeten című filmnek az egyik PC játékában.

Advertisement