Thomas a Gőzmozdony-wiki
Advertisement

Az undok furgonok

Az undok furgonok három kis tehergépjárművek, akik hihetetlenül nem tisztelték a mozdonyokat.

Lorry1.png

Biográfia

Lorry2.png

Még az 5. évad 2. részében, amikor Percy egy nap késett, Cranky egyből ki kritizálta, Percy végül csak annyit felelt rá, hogy "túl sok munkája van". Erre meg Cranky azt javasolta, hogy egy teherautó fogja végezni a munkáját. Szavához (és öröméhez) híven másnap három piros, hihetetlenül durva teherautó érkezett. A 2. teherautó nagyon goromba volt Percy-vel, és "pöfögő zöld ócskavasnak" nevezte. Míg az 1. teherautó "kis zöld törpének" nevezte, közölte Thomas-al és James-el, hogy selejtezik őket, és ezzel mindhármukat megsértette.

A kőfejtőben Toby találkozott a 2. teherautóval, és ott is kötekedett Toby-val. Toby megpróbált munkát találni a malomban, de a 3. teherautó már ott volt. Azt mondta, hogy mindhármuk az ő munkáját végzik, mert hogy túl lassú, míg az elöljáró sajnálattal közölte hogy "az idők változtak". Toby vezetője csak annyit mondott hogy "Lehet, hogy Toby öreg, de megbízható!". Elindultak a tanyákra.

A szurdokon keresztül a 2. teherautó egy meredek oldalon szállított köveket, leesett az egyik hegyoldalnál, és behorpadt mindene, elvitték a kikötőbe. Percy a végén összefutott vele a kikötőben, és "füstölgő ócskavasnak" nevezte. Amikor a 3. teherautót túlságosan megrakták lisztel, és lerobbant, így Toby is kigúnyolta a kikötőnél. Később James is megtudta, hogy az 1. teherautó beletolatott a tengerbe. Amikor Thomas megérkezett a kikötőbe, meglátta az undok furgonokat, erre csak ezt felelte: "Összetört, lerobbant, elsüllyedt!" A teherautók nem tértek vissza, és a gőzmozdonyok nyugodtan dolgozhattak.

Advertisement