FANDOM

AnnieCGIpromo
ClarabelCGIpromo
A télapó nem is olyan jószívű,

Inkább azt mondanám rá, hogy kétszínű. Én már egyáltalán nem szeretlek, Mert ürüléket adsz a gyerekeknek.

A fogait soha meg nem mossa, A puttonyát néha tele fossa. A gyerekeknek igazuk van abban, Nem jó, ha az ajándékba szar van.

Gyurika te lézerfegyvert kértél, Ajándékod e helyett egy végbél. Ha meglátom, hogy nem örülsz ennek, Visszakézből rögtön pofán verlek.

Refr.: A télapó nem a régi már, Ha kedve tartja állva bekakál. Büdös puttony himbálózik a vállán, Hányás csordogál a szakállán.

Semmit nem kapsz karácsonyra, Ancsa, Mert a szemed kibaszottul bandzsa. De ne mondjad, hogy gonosz ember vagyok, Mer a fülcimpádra ráfingok egy nagyot.

Megajándékozlak Emőke, Itt egy szaros WC-ülőke. Te pedig egy kisautót kapsz Márton, Csak először a fosomba mártom.

Lenne hozzád egy kérdésem Ádámka: Mér kakkantassz a nővéred hátára? Úgy emlékszem, hogy elmondtam már tavaly, Csakis a WC-be való a ganaj.

Refr.

A Pistike nagyon-nagyon rossz gyerek, Ajándékot adni neki nem lehet. Nem jár neked az aranyos kisállat, Úgy döntöttem, inkább körbe pisállak.

Te következel most Barnabás, Ajándékod izomsorvadás. Csak vicceltem, a sírást most fejezd be, Mer a fitymámat ráhúzom a fejedre.

Későre jár, elhúzom a belemet, Ajándékot kaptatok már eleget. Búcsúzáskor a legszebb a káröröm, Hogy a lábujjam a hajatokba dörgölöm.

Refr.